10 augusti


Ny blogg,
Ny start,
Nya ord.

Kände att jag ville skaffa mig en till blogg där jag skriver lite
roligare saker än i den andra där det bara är om mitt mående hela tiden.

Vart   a s g l a d   när jag vaknade tidigt idag och tänkte att jag skulle gå ut på
altanen och bättra på solbrännan lite, men tror ni vädret tillät det då?
Nääääääe.
Så nu sitter jag här istället, skitsur och jättetrött och vet inte vad jag ska göra.
Lite senare idag/ikväll blir det iallafall ut till Bomhus till Ida för att grilla och
mysa med lite folk (om vi får ihop några) , och sen ska jag sova hos henne igen <3



What am I supposed to do when the best part of me was always you?
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay?
And I'm falling to pieces
I'm falling to pieces

They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding
'Cause she's moved on while I'm still grieving

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0