11 augusti


Det finns inte så mycke att säga om gårdagen, haha.
Va en mycket trevlig kväll, så som jag kommer ihåg de iallafall.  Blev kanske
lite fööööööör full på slutet, låg på Fridas soffa aslänge och fick hälla i mig vatten,
och när vi skulle kolla på tv (lesbisk porr på playboy kanalen, haha) så såg jag
4 brudar istället för 2, vilket gjorde mig en aning förvirrad!
Ida blev för trött och gick upp och la sig, Frallan somnade på soffan och jag låg
halvdäckad med en däckad Frida på min mage. Alla mådde bra, oooohja!

Vaknade 20 över 7 imorse och kunde inte somna om, va så svinigt jävla bakis
så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Borstade tänderna 974385094 gånger
och drack tusen liter vatten, va påväg att ramla i trappen flera gånger och trodde
att jag skulle väcka hela huset.

Nej nu ska jag ta och sova i någon timme innan jag ska duscha och fixa för att sedan
åka till Greta och Erica med Ida och mysa framför massa filmer!

Klicka på bilderna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0