12 augusti


Sov som sagt hos Greta inatt.
Kollade på "So you think you can dance" och Twilight med Ida och Erica,
sen började vi kolla på en annan film efter dom dragit men somnade
nästan direkt båda två. Sen idag har vi nästan bara legat i sängen hela
dagen och degat, halvsovit och pratat en massa.
Har vart på stan och fixat nå papper till Greta och ska vidare till
Bollan eller Kvarnparken eller nått om ett tag,  just nu är vi hemma
hos min pappa och fyller Gretas mage med lite mat! :D 
Aja,  blabla har ingenting att skriva hejdå!
Ska gå till köket till dom igen, puss :*

Senare ikväll blir det hem till SnoppIda och myspysa för min del <3



Jag vet inte varför men nu fick de bli en bild på mig och Chris :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0