15 augusti


Sovit med Greta 4 nätter irad nu.
Så jävla slappt, bara legat i sängen och gjort nästan ingenting varje dag.
Druckit en kväll, vart med Erica och Ida lite, umgåtts med Madde, haft
L-word maraton, och bara kollat på tv och film.





Min älskade storasyster skrev till mig igår och frågade om hon fick låna mig hela
dagen idag, hon har tydligen planerat någon sorts överasskning åt mig och kommer
och hämtar mig med bilen klockan 11 utanför mig!  Det enda jag vet är att jag ska
ha med mig övernattningsgrejer, saker så jag kan fixa mig tills ikväll för vi ska ut
bland folk då, och att jag ska ha med mig badkläder :o Jag har ingen jävla aning om
vart vi ska eller vad vi ska göra,  jag dör lite smått av nyfikenhet snart !!!! 
Åh,  hon är så jävla bäst <3

Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka få lite sömn till iallafall,
jag orkar inte vara vaken.  Jag orkar inte tänka och jag orkar inte med min
konstanta jävla ångest. Jag behöver en fucking jävla fitt handbok för jag förstår
mig faaan inte på livet, inte för fem öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0