18 augusti


Idag skulle det ha vart 11 månader.
Och snart är det ett helt år sen vi träffades för första gången, sug.


Sov hos Madelene inatt!
Jag har helt seriöst aldrig skrattat så äckligt jävla mycke som vi gjorde!
Tappade andan hela tiden och hade kramp i magen 24/7, och kunde
ändå inte sluta skratta. Vad vi än sa misstolkades och koplades till
sex, och ja jag vette fan vad vi höll på med! Haha.
Åt först tacos nästan direkt när jag kom,
sen blev det godis, choklad och kakor,
tacos en gång till mitt i natten,
mer godis, choklad och kakor,
popcorn på natten/morgonen,
sen redig jävla frukost så fort vi vaknade.
Haha vafan är det med mig och äta så jävla mycke hela tiden?!
Måste fan börja skärpa mig.

Förutom att äta så har vi även dampat framför datorn, legat dubbelvikta
av skratt i hennes säng och bara skrikit rakt ut, kollat på heartbreak hotell,
och spelat tvspel :D sen vid 5 imorse fick båda nog och somnade på två röda.

Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. 
Funderar på att färga håret, men orkar inte resa mig upp ifrån sängen och
gå ner så jag vet inte riktigt, heho. 
Är så äckligt jävla slö så det finns inte, helt jävla slut ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0