19 augusti


Klockan är 10 i 7 och jag är vaken, har vart det sen strax innan 6.
Vad har jag för jävla liv egentligen?!
Har knappt kunnat sova någonting över huvud taget inatt, har
vaknat 750 gånger och haft lika svårt som vanligt att somna om.

Min jävla skitmobil har lagt av igen.
Den är helt jävla stendöd och går inte att få igång.
Åh jag blir så jävla trött, jag har jämt sån jävla otur när det gäller
telefoner! Hoppas min andra kommer tillbaks från lagningen snart
och håller sig hel den här gången ..
Haft den på lagning två gånger nu under en väldigt kort period.

Aja, vet inte alls vad jag ska skriva.
Ska ner på stan och träffa Ida och Erica idag iallafall, och sen
vara med Ida, om jag nu lyckas få igång min jävla mobil så
jag kan få tag på henne då vill säga.

Och hur kul är det då att skolan börjar snart och jag ska möta
Sandra på stan på morgonen innan för jag har ingen aning om
vart skolan ligger eller hur man tar sig dit, men nu är ju telefonen
död så hur fan ska jag få tag på henne ?!?!? 
Jag kommer missa skolan och förlora alla mina kompisar </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0