26 augusti


Min kropp bokstavligen värker för jag har sådan sömnbrist.
Varje liten muskel som jag har ömmar och gör mig illa såfort jag rör på mig.
Jag är så jävla trött så ni förstår inte.


Va med Junior efter skolan igår. 
Blev bjuden på en kaffe, träffade Greta en snabbis, va med Magda,
solade, hade nudelkrig.
Vid 20 över 10 så tog jag bussen hem till Greta och vi fortsatte vårat
L-word maraton och sen sov jag kvar där.

Skolan idag har vart helt fram och tillbaks, upp och ner, ut och in.
Fått gått runt hela dagen och fotat i Sörby Urfjäll och försökt fått fram
känslan "ångest" i våra bilder och sedan redigerat dom på datorn.
Fick asmycke beröm av lärarna när min grupp hade redovisat, dom sa att vi
hade knäppt skitsnygga bilder och va jätteduktiga på att fota. *STOLT*

Näääääääe, ska man gå och skjuta sig lite kanske?
Nu blir det sova, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0