28 augusti


Sov hos Greta inatt igen.
Va med henne och Linus igår, sen efter Linus drog så blev det L-word, såklart.
Ställde klockan på 7 imorse för att göra mig klar för att ta 8 bussen till skolan,
men när jag väl satt där på bussen så va det något som gick snett.
Mitt hjärta skenade iväg och ångesten slog mig med en knytnäve i ansiktet så
jag bestämde mig för att åka hem istället.

Idag planerar jag att ligga i sängen precis heeeeeela dagen!
Har precis vart till Konsum och köpt fetaste godispåsen som jag ska ligga
och trycka i mig samtidigt som jag tycker synd om mig själv och kollar på
någon bra film, och har jag tur så kanske jag får sova någon timme också!
Synd bara att det inte är någon som ligger och tröstäter, sover och kramas med
mig, då hade dagen varit helt komplett. Ackack.. 

Joshua Radin
och Lifehouse är de enda som spelas över huvud taget just nu,
nomnomnom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0