31 augusti


Idag började dom riktiga lektionerna på riktigt.
Och vad tror ni vi hade först av allt då?!
Jo, matte
Det va ju verkligen jääätteroligt, ohja.

Nu har vi lunchrast och har typ iiiingenting att göra.
Sitter och lyssnar på när några i klassen har värsta diskutionen om bögar
och homosexualitet, blir helt jävla slut i huvudet av att bara lyssna på dom.

Min helg har iallafall vart helt awesome! :)
I fredags va jag på teaternollningen med Frida, sen blev det nollningsfest
vid Högskolan. När klockan va 3 någongång så gick jag och Frida hem
till mig. Att försöka koka nudlar och rosta mackor så tyst som möjligt när
man är aspackad är inte det lättaste kan jag lova!
Sen vid typ halv 4 kanske så stendeckade jag och vaknade inte fören halv
9 morgonen efter av att mitt huvud va påväg att sprängas och hjärnan va
påväg att rinna ut ur öronen på mig. 

Senare på eftermiddagen kom Frallan och hämtade upp mig, då blev det
först en tur ut till Söderfors (heter det så?) och hälsade på Frida hos hennes
pappa,  sen åkte vi hem till Frallan på kräftskiva med hennes familj. 
Drack en jävla massa vin, kollade på lysnatten, lekte charader, åt asgod mat.
Vet inte vad klockan va, men när hennes familj bestämde sig för att sova så
förflyttade vi oss ut till lillstugan där vi skulle sova för att dricka ännu mer och
kolla på film. Dock tog det inte så lång tid innan Frallan deckade, så det slutade
med att jag satt och drack cider för mig själv ^^

Eh, nu har ni fått ett extremt jätteroligt och underhållande inlägg att läsa!
Verkligen.
Blööh, jag är rastlös.
HEIDO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0