Updt. 10 augusti


Okej, dagen fick ändrade planer!
Blir ner på stan och träffa Ida och deeptalka lite, sen vidare med bussen
hem till Frida där det blir supa av med henne och Frallan
Vädret tillät inte någon grillning, och alkoholen lockade för mycke,
för min del iallafall, heho.
Plus att jag vill umgås med två av världens mest galnaste och
peppande brudar så jag kanske får upp humöret lite igen!
SEN efter det så blir det hem till Ida och sova <:

Och jag ska designa om bloggen snart,
har inte orken till de just nu så än så länge så får den vara bara helvit :*

Hur ska man kunna veta vad man ska känna?
Hur ska man kunna veta vad man ska tro, och vad som är på gång?


Nu ska jag fortsätta att dammsuga rummet dansandes och sjunga
mig hes,  pusspuss!



Jag saknar dig lite mysbruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0