Updt. 20 augusti


Idag är en såndär dag då man inte orkar med livet.
Jag orkar inte äta nått,
Jag orkar inte tvätta bort gårdagens smink,
Jag orkar inte kliva upp ur sängen eller klä på mig.
Jag orkar inte ens existera just nu.

Ångesten håller i sig som fan och vägrar att ge med sig,
mitt hjärta slår jättehårt och snabbt och jag kan inte andas,
precis som alltid när jag mår som som jag gör just nu.

Haha förlåt för att jag är så jävla emo och bara skriver
om hur dåligt jag mår, inte direkt kul för er att läsa ..

NUUUU ska jag bädda ner mig under täcket och dö till
lite musik, kanske sova i någon timme om jag har tur.

PUSSSSHAJ!

Jag saknar Greta,
tycker hon kan ta och komma hem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0