1 december


Helgen hos mig med Snuffen va helt bäst ♥
Bowlade med Matilda och Fredrik på fredagen,
fikade med Madde och Eddie och gick sedan på bio på lördagen,
och var ner på skyltsöndagen och kikade runt och käkade på söndagen.

Igår så följde jag med henne hem till Skara också, hihi.
Nu sitter jag hos Johanna (såklart) med Micke och väntar på att hon
och Carro ska komma tillbaks från vaccinationen för att sedan ta bilen
in till Skövde och shoppa julpynt till lägenheten!

Har bosatt mig i hennes lägenhet för en vecka framöver.
Orkade inte vara kvar i Gävle,
orkade inte med alla krav,
orkade inte med mig själv och behövde komma bort lite.

Sån jävla tur att man har världens bästaste flickvän som tar hand om en då!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är glad för din skull gumman! hoppas det går långt <3

2009-12-01 @ 15:41:22
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

Du betyder mest <3, och du är den finaste tjejen i världen:D<333 minminmin!

2009-12-02 @ 06:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0