10 december


Lunchrast,
Sitter med Snuffen i telefonen och kollar på när Matilda gör fula djur på datorn :D
Jag saknar min älskling jääättemycket, helt äckligt mycket faktiskt ..





2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jappjapp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Till och från

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Inga :c
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nej!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13-15 november, 16 november <3
8. Vad var din största framgång 2009? Säger som Martinah, JohnBauer, skolan :)
9. Största misstaget? Vet inte vilket av alla jag ska välja
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, båda två
11. Bästa köpet? Kent-biljetten kanske, eller tågbiljetten till Skara, lätt! Fast den va det inte jag som köpte, men ändå ..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat eller cigg tror jag, haha..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jooooohaaaaaanna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? From this moment bl.a, hihi
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Berg&dalbana, upp och ner
16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Vågat säga ifrån och tänkt på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på andra i förstahand och själv blivit sårad
18. Hur tillbringar du julen? Med släckten och familjen
19. Blev du kär i år? Ja-aaaa <3
20. Favoritprogram på TV? Scrubs, family guy, Ellen Degeneres
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon tror jag, haha ..
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte :o
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg vad jag fick, massa pengar tror jag
25. Något du önskade dig men inte fick? Mycket det
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hade Jonna på besök, tårtkalas tillsammans med Veronika och massor av folk och tårtor
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Träffat Johanna tidigare, haft mer pengar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ööh?! Dunno
29. Vad fick dig att må bra? Alkohol, min fru, Johanna
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Shaaaane
31. Vem saknade du? Några styckna dåå va
32. De bästa nya människorna du träffade? Johanna såklart, och Matilda. Och självklart, bästaste Greta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är inte ful mitt djur :(

2009-12-10 @ 12:31:26
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Greta´

Jag tycker faktiskt att jag borde få stå med på 32an :'( <3

2009-12-10 @ 12:37:45
URL: http://ohsignificantme.blogspot.com
Postat av: Greta´

Att du glömmde mig asso :'( Lessen i ögat blir ja faktiskt nu Isabelle! </3 TRASIGT hjärta på de! ;O

2009-12-10 @ 12:47:38
URL: http://ohsignificantme.blogspot.com
Postat av: isabelle

förlåt babe, det var inte meningen! :( DU LÄMNADE MIG I GÄVLE OCH FLYTTADE LÅNGT BORT, trasigt hjärta på det säger jag bara </3

2009-12-10 @ 12:52:19
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/
Postat av: johanna

:* du är bäst, jag älskar dig!<333

2009-12-10 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0