13 december


Har nyss suttit i  ö v e r två och en halv timme och skrivit en uppsatts till
naturkunskapen om hur stress och tid påverkar miljön och vem som
blir mest lidande av miljöförstöringen.
Nu är jag helt tom i skallen och min hjärna känns som ett russin <:

Var och lämnade Bebo på tåget vid 4 idag :( fuckin' sucks.
Igår när hon kom låg vi i min säng i 6 timmar i streck nästan,
sen var vi med Madde och Eddie i typ 4 timmar för att sedan
återvända till sängen och allt myspys som hörde till.
Och gissa vad vi har gjort idag då?
JO, legat i sängen och pussats nästan hela tiden. Jag klagar inte :*
Ställde klockan på halv 10 imorse för att inte sova bort hela dagen,
det var en jävla kamp att få den bruden att vakna till kan jag lova,
men tillslut efter massa springandes och tjat så lyckades jag äntligen.
HIHO, jag saknar dig redan Snuffen :( Kom och mys vaaaa

Nu har jag jätteont i varje liten muskel i hela kroppen och mitt huvud har
en stor explotionsrisk-skylt fastklistrad i pannan. Det känns som att mina
ögon väger bly och jag vill bara gråta <: Är så jäääävla trött.

Tror faktiskt helt seriöst att jag ska ta och krypa ner under täcket nu,
sissådär 20:04 en söndagkväll :o så tidigt har jag inte lagt mig på länge.

och EHEH, Madde fyllde år igår. Grattis än en gång världens bästa fru! <:
Jag hade inte glömt bort din födelsedag, blandade bara ihop dagarna lite ._.
hihihi, LOOOOOVE YOU <3333333

Godnatt :D
Jag saknar Frallan <3

Kommentarer
Postat av: Frallan

Jag saknar dig med lillen <3

2009-12-14 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0