16 oktober


Idag är det precis en månad sen världens finaste tjej blev min!
Det är helt galet vad tiden går fort, känns som att vi träffades
för första gången för bara någon vecka sen, men icke sa nicke <:
Jag är helt obeskrivligt lycklig!

Och resan till Egypten är färdigbokad och bekräftad och allt nu,
det enda som fattas är att jag ska skicka in ledighetsansökan till
skolan sen är det bara att vänta som återstår.
Känns så jävla overkligt, jag har inte insett än att vi verkligen
SKA åka, att det KOMMER bli av! Helt galet är det.

Nu ska jag krypa ner under täcket i någon timme igen innan
jag ska ner på stan och möta mamma. Blev tillkallad till BUP
för att träffa någon läkare vid 4 idag, så ska dit och se vad dom
har på sitt lilla hjärta.

Jaojao, det var väl typ .. allt. Skulle jag tro, kanske..
Ehm, skitsamma.
Jag har ingenting att skriva och allt jag tänker på att skriva är bara
ointressant skit så nu slutar jag innan det går för långt :D

I'm so addicted to
all the things you do
when you're going down on me
in between the sheets
all the sounds you make
with every breath you take
its not like anything
when you're loving me




Alltså seriöst, jag smälter 750 gånger om !!!
HUR SJUKT JÄVLA SÖT ÄR HON INTE FLICKVÄNNEN MIN ?!??!?!?!?
åhåhåhå ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

<3 du och jag förevigt bby<3 du är de sötaste ja vet, semestern till Egypten men dej kommer bli helt bäst<3 Jag älskar dig Bella mer än allt annat! en bild var allt som krävdes, sen va ja fast, stenhårt:*

2009-12-16 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0