18 december


Jag är jättehungrig, min mage skriker jättehögt och bullrar så nästan
hela stolen vibrerar :o nästan iallafall, hihi.

Direkt efter skolan idag så blir det att åka till tågstationen och vänta
in mitt tåg som ska ta mig vidare till Skara! Ord kan inte beskriva hur
sjukt jävla mycket jag längtar, det är fan galet.
Jag trivs så jääävla bra i Skara, i Johannas lägenhet, med hennes
katter, hennes kompisar, och självklart, Johanna själv ♥
Jag vet inte vad det är, men jag känner mig jättehemma hos henne.
Det känns som att jag hör hemma där, och att det är där jag ska vara.
EEEHEH, jag är sämst på att förklara.
Men ja helt enkelt, jag  ä l s k a r att vara där!

Tråkigaste skoldagen i världshistorien idag,
mediakunskap med Anna i 6 timmar, diskutera filmgenrer, kolla på
delar ur filmer och diskutera enda tills vi slutar.
Hmpf, liiiiiiiiiiite långtråkigt kanske.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte lämna mig, du får inte trivas i skara.... <3

2009-12-18 @ 10:34:25
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

jag älskar och ha dej här!<333

2009-12-18 @ 12:29:49
Postat av: isabelle

matilda du behöver inte oroa dig, jag tänker inte lämna dig :) jag lovar <3

bara lite då och då kanske, men inte föralltid (a)

2009-12-18 @ 12:32:10
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

2009-12-18 @ 12:32:56
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0