22 december


  • 20 min kvar tills jag åker till min älskade fru och julbakar
  • en dag kvar tills jag får de första julklapparna och får träffa Greta en stund !!
  • 2 dagar kvar till julafton
  • 3 dagar kvar tills jag ska på stan med pappa och han betalar allt jag vill ha,
    tills jag får umgås med min saknade stora syster och tills underbara Johanna
    kommer till mig.
  • 5 dagar kvar tills jag följer med Johanna hem och stannar hos henne i två veckor
  • 9 dagar kvar tills nyårsafton, tills jag får inviga det nya året med världens bästa.
  • 19 dagar kvar tills jag åker hem till Gävle igen :( :(
  • 20 dagar kvar tills skolan börjar
  • 29 dagar kvar tills Johanna fyller år
  • 38 dagar kvar tills jag åker till Skara igen
  • 42 dagar kvar tills jag, Johanna, Mathias, Sarah, Carro och Micke åker till Egypten :D

Dagen började med att mamma gjorde frukost och kokade kaffe åt mig, samt var uppe och
gjorde mig sällskap för hon tyckte synd om mig som var den enda som inte hade fått lov än.
Fick även skjuts av Anders hela vägen till skolan så jag slapp åka buss och byta i stan (underbart)
Gick en promenad på 20 min med skolan till Staffanskyrkan för en liten julavslutning,
åkte till bruno såfort vi slutade. Solade och städade, blev bjuden på jättemycket godis och läsk.
Nu sitter jag hemma vid mammas dator eftersom att hon är den enda med internet just nu,
vilken minut som helst ska jag bege mig mot bussen igen <:
Om inte mormor och Curt hinner komma hit innan så dom kan få skjutsa mig, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0