23 december


Gårdagen va hur mysig som helst!
Bakade jättefina (hmpf) peppakakor och försökte att ha på glasyr på de
iallafall, haha. Bilder kommer sen när Madde har skickat de!

Ställde klockan på 8 imorse för jag skulle på läkarkontroll vid 10, plågade
mig upp ur sängen och stressfixade mig som en jävla idiot för att hinna,
och tror du fa-aan inte att läkaren ringde 20 minuter innan och ställde in?
Dåligt grinig jag blev då.
Orkade inte ens tvätta bort sminket eller någonting utan kröp ner i sängen
direkt och somnade igen på två röda.

Blev väckt av mamma vid 11 och fick reda på att vi skulle få gäster vid
halv 12, än en gång fick jag plåga mig upp ur sängen och stressfixa mig
för att hinna bli klar :c 

Nu sitter jag vid köksbordet och dricker mjölk och blir matad med olika
salamikorvar av mamma, haha.
Måste kiiiiiila nu för ska hjälpa henne duka fram julbuffé i hela köket.

Och än en gång lyckas jag dela med mig av yttligare ett helt
ointressant och meningslöst inlägg, score till mig! ....

JAG SAKNAR MIN FLICKVÄN !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte din flickvän men jag saknar jätte mycket :( <3

2009-12-23 @ 13:28:24
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: johanna

saknar dej med skrutten;)<3

2009-12-23 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0