3 december


Igår lagade Snuffen tacos åt mig!
Va och storhandlade lite sen fick jag ligga på soffan medans hon
donade, fick inte ens vara i köket :c så  j ä v l a söt! 
Mickis var här och umgicks ett tag på förmiddagen också,
och sen kom Carro och Micke på en kopp kaffe en snabbis framåt kvällen.

Är helt jävla seg i hela kroppen, är trött 24/7 och orkar knappt
göra något. Vet inte vad som är fel med mig, har inga krafter alls.
Ångesten kommer smygandes lite titt som tätt utan anledning och försvinner
iväg igen lika fort som den kom, jag är lite förvirrad.

Just nu ligger jag på soffan och kollar på Americas funniest homevideos
med Kotten medans Johanna är i sovrummet och fixar sig.
Snart kommer hennes bror Mathias och hans tjej hit på kaffe :)

Jag saknar min fru och bästaste Matilda,
känns som att det var evigheter sen jag träffade dom sist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig hur mycket som helst! känns som jag inte har träffat dig över en månad!, kooooom heeeem till lilla mig!! <3

2009-12-04 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0