7 december


Jag har haft världens bästa 10 dagar med världens bästa brud!
Dagarna har spenderats med en del sovande, ett antal koppar kaffe
med Mathias och Sarah, umgänge med Carro och Micke, shopping i
Skövde, pepparkaksbakning, fika med Mickis, två kvällars alkoholdrickande,
bingo och tacos-kväll med Sarah och Mathias, mysmiddag lagad av
finaste Johanna och en massa massa mys och sex, hihi.



Lyckan, har vart och är fortfarande, helt obeskrivlig och det har inte gått
en endaste sekund utan att mitt ansikte har vart fyllt med jordens största
leende någonsin. Jag blir verkligen helt jättelycklig rakt igenom när jag är
med henne och känslan av att alla bitar äntligen har fallit på plats och gett
mig ro fyller hela min kropp! Hon gör mig hel.
I hennes famn känner jag mig trygg,
i hennes famn känner jag mig hemma och älskad.

Sättet hon alltid kollar på mig på, när hon alltid ser till att hon aldrig är
mer än 2 cm ifrån mig, när hon alltid kommer och kramar mig bakifrån
sniffar mig i nacken och biter mig i örsnibben när jag t.ex. borstar tänderna,
fixar kaffe eller gör något över huvudtaget, när hon alltid skickar ett gulligt
sms när hon jobbar på nätterna och har lämnat mig i hennes säng, när hon
alltid kommer och väcker mig på morgonen direkt när hon kommer hem
genom att krypa tätt intill mig under täcket, hålla om mig och pussa på mig,
när hon ligger helt naken så nära mig som det går och håller om mig och pillar
i mitt hår samtidigt som hon kollar mig i ögonen och berättar för mig hur
perfekt och fin jag är varje kväll innan vi somnar, när hon alltid klappar mig
på rumpan när vi kramas, när hon alltid kallar mig för sin lilla, när hon alltid
pussar på mig jättemycket och jättelänge, när hon alltid påpekar allt som
hon tycker är bra med mig och ger mig komplimanger hela tiden, när hon
ler sådär som bara hon kan så hennes ögon knappt syns och jag blir helt
varm, när hon alltid ska smeka min rygg och leka med sina fingrar på min hud,
när hon blir generad, tittar ner i golvet, ler lite blygt och blir röd om kinderna,
när hon bara visar sig för mig, är i närheten eller pratar med mig,
jag älskar varje liten sekund av det mer än vad ord kan beskriva.
Jag skulle kunna fortsätta rabbla upp alla saker som jag avgudar med henne hela
natten lång, det här inlägget skulle bli helt oändligt om jag skulle skriva upp allt.

Jag vet helt ärligt inte vart jag ska ta vägen!
Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant, jag kan fortfarande inte inse.
Hon är verkligen helt ärligt bokstavligen för bra för att vara sann, hon är en fucking
jävla ängel utav bästa sort och är värd mer än allt guld i världen tillsammans!

Hon är min drömtjej,
min andra halva,
min stora kärlek,
min fina flickvän.

Det är som att Gud har raderat precis allt som jag avskyr hos tjejer och tagit precis
alla dom egenskaperna jag vill att hon ska ha och satt ihop det till Johanna.
Hon är den absolut snyggaste, hetaste, snällaste, underbaraste och mest perfekta
människan jag någonsin träffat, shit jag är verkligen helt jävla galen i henne!



Johanna Svahn ♥
my heart belongs to you



Nu ska jag försöka slita mig ifrån bloggen innan inlägget blir på tok för långt.
Som vanligt så kan jag inte sova och min mage skriker efter mat,
första gången på en och en halv vecka som jag spenderar natten ensam och det suger :(



Kommentarer
Postat av: Johanna<3

Du är för bra för att va sann!, aödrig någonsin har någon skrivit sådär fint om mig!,Jag älskar allt med dej hjärtat . allt du säger och gör är av perfektion, du vet hur man gör för att få mig att må bäst!<3ja har hittat tjejen i mitt liv! Dig, Bella håller jag stenhårt i ! Jag får gåshud bara du tittar på mig, aldrig har någon fått mig såhär kär<3 Jag älskar dig, i´m yours to keep!<333

2009-12-08 @ 02:53:05
Postat av: din fru!

vad är det för tatuering på axeln? :P

2009-12-09 @ 19:36:35
URL: http://dinfruuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0