8 december


Möttes av bästaste Matilda som kom halvspringades fram och
kramade mig jättelänge och sa att hon hade saknat mig direkt
när jag klev av bussen imorse. Dåligt glad jag blev då, hihi.

Utöver att jag har vart jätteglad för att hon är den hon är och
bara är helt tokig så har dagen inte vart någon speciell höjdare.

Vi gick in till stan till donken på idrotten och köpte toast och en kaffe
och fördrev tiden på engelska lektionen genom att hon låg på bordet
och jag kliade på hennes rygg medans vi kollade på en astråkig film.
Helt olärorikt och onödigt om jag får säga vad jag tycker!

Just nu ligger jag på soffan och försöker bestämma mig för om jag
vill ha Max-mat eller pizza till middag men kommer ingen vart,
kan inte bestämma mig för vilket jag är mest sugen på  :(((((
Shit vilka problem jag har alltså .. 

Och vilken sekund som helst så kommer jag att somna,
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0