Updt. 10 december IGEN


Nu är filmen slut och jag har fortfarande inte fått en endaste
sekund med sömn.
Jag ligger och bokstavligen gråter för att mitt huvud gör så
jävla ont, även fast jag har tagit tabletter och druckit hundra
liter vatten så har verken inte ens släppt lite!
Jag är så trött så hela min kropp skriker. Jag kan knappt röra
mig och varje liten muskel ömmar,
Varför ska det vara så jävla svårt för ?!?!
Varför kan jag bara inte få somna?
Jag fattar inte vad fan som är fel

Nu ska jag gå ner och ta mig en macka för jag är jättehungrig
och sur, hiho. Förlåt mamma för att jag antagligen kommer att
väcka dig, men jag måste :(  min mage måste fyllas upp lite

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0