1 november


Sista dagen på lovet spenderades tillsammans med min kära lillebror.
Flötade (som vanligt) och kollade på film, jag kommer bli fet tack vare honom!
Nu ska vi snart kolla på skräckfilm nere i våran kolsvarta källare, moaha.

Det känns som att lovet bara har flugit iväg utan att jag hunnit göra någonting alls.
En vecka är på tok för kort, det är inte okej alls! Uch ..
Men det kommer säkert gå asfort och innan jag vet ordet av det så är det dags
för jullov och allt som det hör till, skoja inte om att jag längtar! 

Öhm, känner att det bara blir gröt just nu när jag skriver, kanske borde sluta.
Är helt jävla snurrig och illamående, känner mig askonstig och vet inte varför?!

Men nu börjar filmen, skriver kanske mer sen!
Whop, puss

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0