10 november


Har engelska nu.
Tråkigaste lektionen, tråkigaste läraren, tråkigaste sakerna att göra.
Jag menar allvar när jag säger att halva klassen ligger och sover på
borden medans andra halvan leker med mobilen, lyssnar på musik
eller sitter och pratar, och hon gör I N G E N T I N G åt det! 
Hon bara påpekar att alla ser så trötta ut och sen säger hon inget mer.
Askalas alltså, vi får sitta och lyssna på när hon pratar om olika
engelska .. vad säger man? dialekter kanske? Ni fattar vad jag menar.

Idrottslektionen idag va ju ändå bäst. 
Jag och Matilda skulle gå ut och gå och knäppa kort efter vägen så
lärarn (Hitler Anna) såg att vi gjorde det vi skulle.
Vi hamnade på hennes mammas jobb och drack kaffe och tog sedan
bussen in till stan och sen tillbaks för att fördriva tiden med något.

Ååååååh jag är så trött och uttråkad så det finns inte,
hela den här dagen är bara så jävla ovärd och jag vill bara hem.
Bara sitter rakt upp och ner och gör inte ett jävla skit i en överhettad
bastu till klassrum som framkallar huvudverken Anorld x10.
Låter jättekul, eller hur? Någon som är sugen på att byta?

Nejdu, nu ska jag återgå till att klia Matilda på ryggen och "lyssna"
Marias genomgång.

TJAAAARÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0