13 november


Även fast jag bara sovit en timme inatt så är jag piggare än vad som är
normalt känns det som! :D

Jag åker till mysen idag (miiiiiih),
får träffa saknade Lollobaaaaabe en liten stund,
kommer ha världens bästa helg,
åker till Jonna nästa helg,
och helgen efter det så kommer mysen till mig (miiiiiih igen)

Min fru kommer hit och är med mig i skolan snart,
det går asbra på lektionerna och jag blir tillochmed klar med uppgifterna,
och världens bästaste Matilda är här och bara är .. bäst som alltid :D

Shit vad jag är glad, shit vad jag har världens bästa dag,
shit vad jag är på världens bästa humör och shit vad jag älskar den här känslan!
Det är fan helt galet

.


Kommentarer
Postat av: Greta´

SKA DU TILL SKÖVDE?!?!? ;O;O;O

2009-11-13 @ 13:49:42
URL: http://ohsignificantme.blogspot.com
Postat av: Matilda Andersson

Jag är bäst! :D

2009-11-18 @ 07:56:53
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0