18 november


Sömnlösa långa nätter.
Timme efter timme med att vrida och vända i sällskap av tusen tankar
som yrar omkring och gör dig åksjuk.
Paniken växer fram, myrorna kryper i kroppen, ångesten fyller dig.

Sånna här dagar vill man bara radera helt och hållet ur kalendern.
Jag är så trött så jag är helt svimfärdig, har mensverk som dödar,
ingenting funkar som det ska och jag känner mig inte som mig själv.

Nu ska jag trycka i min några värktabletter till, försöka få en lite gnutta
sömn, springa in i duschen och sen fara hem till min kära mor för att
baka kladdkaka och bli tjock tillsammans med bästa Tiliduren

Jag saknar min älskling väldigt mycket faktiskt.
Jaaa, väldigt mycket.

.

Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

vi ska bli såååååååå tjocka!! :D mums fillebabba ;D hihi

2009-11-18 @ 10:11:20
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt blir med tiden bättre bby<3de lovar jag dej! saknar dig med massa, DU är finast!

2009-11-18 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0