20 november


Ditt leende, dina ögon, din röst.
Din kropp, din stil, din doft.
Ditt skratt, din varma famn, dina mjuka kyssar.

När du tittar mig i ögonen och din blick verkligen borrar sig
rakt igenom mig och rakt in i hjärtat.
När lägger dig så nära mig som det går och berättar för mig
hur mycket du tycker om mig.
När du smsar det första du gör varje morgon när du vaknar
och ringer det sista du gör varje kväll innan du somnar.

Allt du gör, allt du säger, allt som har med dig att göra
får det att pirra till som bara tusan i hela min kropp.

Jag är så jävla kär i dig,
och jag är så jävla din.
Så jävla din!

And you can tell everybody this is your song 
It may be quite simple but, now that it's done,
I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333 jag har aldrig känt såhär isabelle!, tack att du är min fina fina flickvän!du är helt klart bäst!<333

2009-11-20 @ 21:05:59
Postat av: Greta´

Men vad är detta?! VAd har du inte berättat för mig lille vänn?! ;O Vem är din flicckvänn och när hände detta? ;O Saknar dig va! Puss fino<3

2009-11-21 @ 22:05:01
URL: http://ohsignificantme.blogspot.com
Postat av: isabelle

DU HAR JU INGEN JÄVLA TELEFON SÅ JAG FÅR INTE TAG PÅ DIG! Smsade dig för någon dag sen men inte fick man varken nå leveransraport eller svar :c Men det är Johanna iaf, hihi :* Jag saknar dig också sötnos, puss va! <3

2009-11-22 @ 02:01:16
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0