21 november


Natten gick åt till att kolla på mer än en hel säsong av Family Guy och ligga och
stirra i taket ungefär. Jag är helt jävla slut men kan ändå inte sova, kan inte bara
någon slå mig riktigt jävla hårt i huvudet med en stekpanna eller nått?

Nu sitter jag här med min frukost (som består av en stooor skål glass) och studerar
yttligare några avsnitt av familjen Griffin och hoppas på  att jag kommer börja
vakna till liv snart! Vilket är rätt tveksamt ..

Borde plugga lite också så jag blir klar med alla restuppgifter någon jävla gång,
men för att kunna plugga så behövs det en hjärna och det, det är nått som jag
kan l o v a att jag saknar för tillfället. Tror den tröttnade på mig och mitt extremt
tråkiga liv och gav sig själv en semester i ett okontaktbart land. Vi får alla hålla
tummarna på att den kommer tillbaks snart så jag kan få ordning på mig själv igen.
Amen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0