22 november


Egentligen är det helt sjukt hur en endasten liten individ kan påverka ens
humör så himla mycket och förstöra hela ens dag.



Igår var en mycket bra dag iallafall.
Fikade med världens bästa fru & Eddie, drack en jättestor kopp med
jättegod chai latte och hade det allmänt mys, OCH jag lyckades tillochmed
med att INTE bränna mig på tungan! Score till mig faktiskt, jag är stolt.

Var på bio med pappa, 2012. Självaste filmen var faktiskt en besvikelse men
det var mycket mysigt ändå att få umgås och göra nått annat än sitta hemma.

Sen fick jag kanske världens bästa avslut på dagen genom att prata med
älskling i telefonen i över en och en halv timme, hennes röst och skratt gjorde
så jag kunde somna (JAAAA ni läste rätt, jag sov!!!) med ett leende på läpparna.

Vaknade av att jag låg och försökte skrika men inte fick fram något ljud imorse.
Hjärtat slog som om jag hade vart på värsta träningspasset och min hals va torrare
än en öken mitt i sommarn. Jag var helt panikslagen och visste inte vart jag skulle
ta vägen! Jag hatar när det blir så, speciellt när man inte ens kommer ihåg vad
man drömde .. Jag flög iallafall fram genom rummet och tände varenda liten lampa
i hela mitt rum även fast det redan var ljust från solen som lyste in, sen vågade
jag inte somna om igen :(

Nu ska jag återgå till mitt försökande av att plugga igen.
En uppgift är iallafall klargjord och inskickad, bara typ 4 kvar nu ..


Kommentarer
Postat av: din fru!

du är världens bästa fru och jag mår alltid bra när jag ät med dig :* <3

2009-11-23 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0