23 november


Legat och försökt läsa om erik och regler hela dumma natten, ingen höjdare
vill jag lova. Men fan va fort jag somnade ;)

Wiiiho, jag är jätteglad idag :D
Är med världens bästa Matilda som alltid får mig att skratta och gör mina
skoldagar så jäääävla bäst.
Har världens bästaste bästa älskling som bara är världens gosigste och
NOMNOMNOM som jag vill äta upp och klappa helt hysteriskt.
Umgicks med min älskade storasyster ett litet tag igår vilket var väääldigt
efterlängtat kan jag loova gånger tusen.
Min fru är helt oslagbar och underbar och jag gillar henne jättemycket :D

Jag känner mig som en jättefin prinsessa med guldlockar och rosa glittrig
klänning som svävar fram över en helgrön gräsmatta fylld med blommor
som luktar jättegott samtidigt som jag steks lite härligt av solen <3
Och i bakrunden spelas någon mysig låt, ja det tycker jag låter bra.

Nu ska jag ha matte i tre timmar :D:D:D
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Matilda Andersson

HIHIHIHIHIHIHI <3

2009-11-23 @ 08:54:55
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/
Postat av: Frallan

<3<3<3<3

2009-11-23 @ 08:56:38
Postat av: din fru!

åh du är så söt! <3

2009-11-23 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0