26 november


Efter att ha slitit som ett djur och kämpat kämpat och åter kämpat så är
precis alla mina krafter slut nu, min kropp har redan gått och lagt sig.
Började att städa vid halv 6 och vart inte klar fören nu, sissådär 3
timmar senare! Inte okej alls, fifan.
Men herrejävlar vad fint det är nu alltså ;)



Nu ska jag hinka i mig mitt kaffe så jag orkar hålla ögonen öppna en stund till iallafall
och ringa till Johanna för att få höra världens finaste röst fnittra i mitt öra.
Och kanske skratta lite åt hennes nervositet också :D  den söta jäveln.

Imorgon
Imorgon
Imorgon


Kommentarer
Postat av: johanna

de blev så fint och mysigt så<3haha helt ärligt så darrar mina händer så ja knappt kan skriva ju:Pja älskar din röst ja blir alldeles lugn<3 imorgon iiih:Dhm ser att du har ganska fina sänggavlar;D mohhaa sööööta tjejen<333

2009-11-26 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0