27 november


Nu vilken minut som helst så rullar tåget som min bebo sitter på
bort ifrån Skövde och framåt mot Örebro och Gävle :D:D:D:D
Jag är överlycklig_nervös_tjej_92, hihi.

Har vart igång sen 9 imorse och känner hur krafterna börjar ta
slut sakta men säkert, ligger på soffan som en död fisk just nu. Hah!

Såfort lite av krafterna är tillbaks igen så ska jag fortsätta plåga mina
ben med en dum apparat som rycker bort allt hår och fixa det sista.
Sen om tre och en halv timme blir det att bege sig in mot stan för att
möta upp en ashet och nice brud som ska följa med mig hem :*
Och hon är inte vilken brud som helst hon inte, nejnej.
För hon är MIN brud! :D  Min fina flickvän <3

HIHIHOHIHOHIEHHOH,
känner att det här är ett väldigt värt inlägg alltså ;)
Nu ska jag fortsätta sjunga mig själv döv och .. göra bara det!

PUUUUUUUSSSSHAJ!
Ikväll blir det bowling i sandviken med bästaste Matilda, Fredrik
och älskling. Jag kommer göra bort mig som aldrig förr,
tur att man kan bjuda på sig själv iallafall!

Jag saknar Frida Frallan Bardell en hel del, det är lite tråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0