3 november


Hur kass får man vara egentligen?
Ville inte gå på idrotten imorse så jag tog mig en sovmorgon och skulle åka
till skolan tills engelskan började istället, och så vaknar jag inte fören nu när
det är för sent och lektionen har börjat! Bra jobbat isabelle, bra jobbat.

Jag känner att jag börjar tappa greppet mer och mer om allt som man
ska hålla som hårdast. Mina muskler är trötta på att kämpa

Och apropå trött, jag är fan tröttare än självaste John Blund någonsin har vart.
Jag somnade vid 11 igår och sov oavbrutet tills 7 imorse då pappa väckte mig.
Va vaken i 10 min och somnade sen om, för att sova tills typ nu. Jag har sovit
i ca 14 timmar och är fortfarande helt vidrigt jävla trött, jag skämtar inte när
Jag säger att jag skulle somna på två sekunder om jag skulle lägga mig igen.
Jag vaknade inte ens av mina 5 alarm som ringde imorse, what's up whit that?!

Bara för att jag hade värsta nostalgi-kvällen igår (som fortfarande får mig att
småle lite faktiskt
) med Louise så känner jag att jag vill ladda upp några
gamla bilder från våran tid här och nu! Haha, så jävla småa och söta va vi ♥



Tänk vad man förändras med tiden.
Jag menar, det där va bara två år sen och kolla hur vi ser ut/är nu.
Det är en oneklig skillnad, man verkligen såg hur små vi va :)

Aja, nu ska jag nog sova lite till :D
PUSS!

.

Kommentarer
Postat av: Louise

ååååååååååååååååååååååh<3

2009-11-03 @ 14:13:21
URL: http://dubliraldrigperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0