9 november


Yttligare en kväll som tillbringas med telefonen i örat! Tummen upp för det. 

Skoja inte om att dagen har vart helt vidrig i skolan. Förutom att Matilda
va där och töntade sig med mig så skulle jag nog kunna säga att allt sög!
Fast hemfärden va awesome, även fast jag fick stå upp och vinglade så jag
nästan ramlade omkull hela tiden, för att jag träffade lilla Emmsan för första
gången på typ huuuuuuuuuur länge sen helst. Helt vääärt ju :*

Nu ska fnittriga och helt uppskruvade lilla jag gå och borsta tänderna och
sen somna till Rent <3


It's really good to hear your voice sayin' my name
It sounds so sweet
Comin' from the lips of an angel
Hearin' those wordsIt makes me weak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0