Updt. 13 november


Jag HATAR fucking jävla skövdetåååååget, jävla fittgrejer.
Står still och kommer göra det i en halvtimme till på grund av nått, vet inte vad.
Jag har ALDRIG åkt den här sträckan utan att det har  blivit nått fel!

Första gången så brann det på spåret när jag skulle hem så först blev det asmycket
förseningar och sen fick vi byta mellan tåg, buss taxi och sen tåg igen och blööh
och andra gången så pajade min mobil helt, tåget va 40 min sent och Lollo
hann dra innan jag fick reda på det så jag fick sitta där helt själv så länge,
plus att jag inte hade ett jävla skit att göra i 5 hela jävla timmar sen på tåget.

Och nuuu så glappar min mobil så jag kan inte lyssna på musik, har inte så mycket
batteri så kan inte ringa någon, och inte nog med det så dör batteriet på datan om
inte allt för länge!

GUUUUUD VAD JAG BARA ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DET HÄR ALLTSÅ :D:D:D:D

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0