Updt. 8 november


Efter 35 minuter med J i luren så va vi tyvärr tvungen att avbryta
samtalet för att hennes mobil höll på att dö, lite tråkigt.

Nu är klockan bara lite över halv 10 och jag tänker helt seriöst
gå och lägga mig! Är helt jävla slut och mitt huvud sprängs snart ..

Jag fattar inte hur jag kan vara så jääävla trött nu för tiden!
I fredags somnade jag vid 00:00 och sov oavbrutet tills strax
innan 14:00. Igår somnade jag vid 01:00 kanske och sov till
12:00 idag! Jag brukar sova max 4-5 timmar per natt annars,
och är pigg på dagarna. Nu sover jag som en stock och är trött
dygnet runt ändå! Helt mysko, tror det har med vaccinet att göra.

Nu har ni fått ett extremt ointressant inlägg att läsa som nog hjälper
er att somna tidigare ikväll, tack och hej!

Läääängtar ........

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0