22 oktober


Så glad som jag va hela dagen igår har jag nog inte vart på evigheter
känns det som.

Hade No-prov på morgonen, jag gruvade mig som fan inför det och
ville verkligen inte. Hade inte läst nästan någonting alls och det lilla
som jag hade läst fattade jag nästan ingenting utav, och sen när jag
kommer dit och gör det så märker jag att det är jättelätt och kunde
svara jättelångt på precis varenda fråga! Det var en fråga på hela
provet, en fråga på 6 A4-papper, som jag inte kunde. EN!
Kändes så  j ä v l a bra.

Slutade 09:40 och åkte hem till mamma med Matilda.
Alltså den tjejen är ju helt jävla knäpp, fyfan vad jag tycker om henne!
Haha, skrattade som ett jävla as hela jävla tiden.
Åt pommesfrittes, bakade kladdkaka och grädde som smakade B-A-R-A
socker och vanilj, spelade guitarhero & Buzz Junior Monster, (HAHA)
knäppte massa kort och bara allmänt flummade.
Det tackar vi som fan för, var verkligen behöverligt och helt bäst ♥

På kvällen blev det bio & Taking Woodstock med mysigaste sällskapet!
Bästaste bästa Greta, vet du hur bra du är?!
Filmen va väl inte sådär jättebra direkt, men det gjorde inte så mycket
eftersom att jag var där med dom jag var. Tack Greta, Erica och Alex
för att ni gjorde så min dag va helt bäst enda in i det sista.

Idag var dock inte alls lika bra.
Vaknade och mådde rent ut sagt s-k-i-t, hostade som en jag vet inte vad,
var jättesvag i hela kroppen och kunde knappt stå på mina ben och skakade
oavbrutet. Åkte till skolan för att göra ett försök iallafall, vilket jag inte borde
ha gjort kanske. Hostan blev värre när jag kom ut, varje gång jag försökte
få fram en "host" så brännde det i halsen och hela bröstet värkte på mig.
När illamåendet började bli starkare och klumpen i halsen större så gav jag upp,
kändes som att jag skulle ramla ihop och spy och det hade jag ingen lust att
göra i skolan så jag gick och pratade med Therese, sen efter en halvtimmes
vilstelse i skolan så blev det bussfärd hem igen.

Nu sitter jag här helt kallsvettig och djupfryst med en macka framför mig som
jag inte får i mig och inte har lyckats ta mer än en tugga av på hela dagen och
med 38 graders feber (y) Pappa tror att jag har nå jävla influensa,
score för mig alltså!  Lagomt till lovet och allt ..

Nej nu ska jag krypa tillbaks ner under täcket och fortsätta kolla på tv och
sova innan mina iskalla korvar till fingrar ramlar av.
GODNATT

OCh eh, det här blev ett vääääldigt ointressant och långt inlägg.
Men jag har tråkigt och det är ingen som tvingar er att läsa.
Jag vet inte vad jag skriver längre.
Time for bed, pusshaj
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0