23 oktober


Pappa ringde och pratade med skolsyster imorse bara för att kolla
vad hon trodde. Hon sa att det antagligen va en influensa, och att
jag skulle ligga i sängen hela tiden. Jag måste hålla stenkoll på min temp,
om febern skulle stiga bara lite till eller hostan bli värre skulle vi åka in på
a k u t v å r d. Pappa va nyss ner till apoteket och köpte nå tabletter till mig som
jag ska ta tre gånger om dagen, jag vet inte vad dom är mot för nått men
det är tydligen jätteviktigt att jag inte missar att ta någon. Men aja, dom gör
mig jätte illamående och får det att smaka skit i munnen så nu ska jag gå
och borsta tänderna och försöka somna om. Nattinatt!

Mina fingrar är iskalla, det gör skitont att skriva :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0