3 oktober

Va hemma hos Pippi med Ida och Frida i torsdagskväll när plötsligt jag 
och Pippi fick nå ryck och bestämde oss för att åka till Stockholm och 
hälsa på Frallan. Pratade med Emelie som skulle åka dit efter hon slutat
jobbet och frågade om vi kunde få åka med henne, sen inom loppet av 
en timme så hann vi packa pippis väsa, få skjuts av min pappa hem till mig, 
packa min väska, ta bussen ner på stan, köpa godis, möta upp Emelie 
och sedan börja åka till Stockholm, rätt skapligt tycker jag! Haha. 
Kom hem fram till Frallan runt 12 på natten, kollade bara på tv och tog 
det lugnt fram tills kanske .. halv 3 då vi somnade. 
I fredags så va vi in till Vällingby centrum. Emelie skulle på anställnings-
intervju och så passade vi på att handla på systemet, äta pizza och kolla
runt lite när vi ändå va där. Sen blev det hem till Frallan igen för att dricka 
alkohol, dansa och lyssna på musik, prata en massa och kolla på idol! 
Emelie va tvungen att åka vid halv 9 för hon skulle upp och jobba klockan
7 dagen efter, tråkigt. Sen, jag kommer inte ihåg vad klockan va, så deckade
Pippi rätt hårt, och inte långt efter det så va jag rätt snabb på att slockna 
jag med. 
Imorse så drog Pippi rätt tidigt och sen dess så har jag och Frallan nästan 
bara legat i sängen hela dagen. Va till Ica en sväng och köpte massa flöt
och svängen in på pizzerian på hemvägen, men annars har vi legat som två
döda fiskar oavbrutet. Så äckligt jävla bakis och sliten så det inte ens va roligt ._. 
Just nu är Frallan borta och äter med sin familj så jag är helt själv i hennes
lägenhet. Vet inte riktigt när hon kommer hem igen, men när hon gör det 
blir det antagligen till att dricka alkohol igen skulle jag tro, maha. 
Aja, nu har jag inge mer att skriva och ska fortsätta att försöka lära mig 
dansen till Single Ladies så jag kan den när hon kommer hem, 
har lovat att ge henne ett jättefint uppträdande då! :D Önska mig lycka till .. 
Ska ta och blanda mig ett glad vodka så blir det nog lite lättare iaf ;) 
PUSSSHEIDO!!
imorgon åker jag hem igen .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0