9 oktober


Idag tog det emot mer än vanligt att kliva upp ur sängen.
Gjorde bokstavligen ont i hela kroppen för jag va så jääävla trött,
va påväg att börja grina flera gånger bara för att jag ville sova.

Haft datakunskap precis hela dagen nu,
skulle egentligen haft mediaproduktion efter lunch men dom hade
bytt så datakunskapen skulle fortsätta, vet inte varför.
AAAAAAAAAAASDRYGT!

Rena rama bastun i klassrummet är det också, går seriöst inte att
andas. Luften är så j-ä-v-l-a varm och känns skittjock så det typ tar emot.
Flera stycken i klassen har jätteont i huvudet, är trötta och tycker det
är för varmt så alla är asgriniga och gnäller på varandra, skitkul! Haha.
Jag vill heeeeeeeeem, mitt huvud sprängs snart juu :(:(

Ikväll blir det mys iallafall,
jag och Frida har lånat Pippis lägenhet för hon är i Gbg, så vi ska
dit och spela tvspel och chilla. Mysfaktor hög liksom

PUSSSSSHEI, nu ska jag tjura vidare <:

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0