Updt. 23 oktober


Jag blir bara sämre och sämre.
Febern har stigit ännu mer, hostan blivit djupare och slämmet i
halsen tjockare. Jag har raggsockor, strumpor, mjukisbrallor, tshirt,
tjocktröja, mössa och två täcken på mig och fryser så jag bokstavligen
skakar och har gåshud över hela kroppen.
Mitt huvud kommer att sprängas snart och mina inälvor är påväg ut,
jag vet fan inte vart jag ska ta vägen! Jag orkar inte ..

Jag bara sover sover sover, är jämt äckligt jävla överdrivet trött!
Och när jag inte sover så ligger jag i sängen och blundar för att jag
inte orkar resa mig upp eller öppna ögonen.
Nu va jag tvungen att gå upp för att kissa och ta en tablett så passade
på att göra ett stopp här samtidigt, men ska krypa ner i sängen typ
nu direkt igen, min nacke är för svag för att hålla huvudet uppe.

Jag kunde inte ens borsta tänderna tidigare, min arm bara ömmade
och orkade inte hålla sig uppe ens i 2 minuter!
Igår orkade jag inte ens öppna en läskflaska, mina muskler är så
JÄVLA klena, klarar fan inte av någonting alls.

Funderar på om jag ska ta och ringa pappa så han kan få skjutsa mig
till akuten.
Men samtidigt så klarar jag ju av att skriva dethär nu så så illa kan det
inte vara. Eller? 
SKa ta tempen nu och sen sova en stund till så får vi se hur jag mår
när jag vaknar, om jag ska ringa pappa eller inte då.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0