1 september


Träffade Hannah en snabbis efter skolan igår.
Pratade lite och jag fick tillbaks mina saker.
Jag känner mig fett duktig, jag gick hela vägen till brynäs med
en jättetung väska, sen gick jag hela vägen hem med en
jättetung väska PLUS två tunga påsar!
Hur duktig är inte jag då liksom ?! 

Har idrott just nu, teori.
Eller ja, just nu har vi rast men vi börjar snart igen.
Blöh, sitta och lyssna i tre timmar på när Anna pratar om muskler,
jag är rätt så jätterastlös och trött i skallen (y) 
Men det är jag alltid så det spelar ingen roll, hoho.

Jag är hyper delux, vet inte varför.
Tror jag är lite fööör övertrött :o

101 saker du inte visste om mig -

1. Fullständigt namn? -
Sara Isabelle Cederson
2. Exakt ålder? - 17 år, 4 månader och 20 dagar tror jag.
3. Vart bor du? - Söder och Strömsbro
4. Bor tillsammans med? - Pappa & Tim. Mamma, Anders, Olivia, Matilda & Tim.
5. Husdjur? - Dammråtter?
6. Färg på ditt hus? - Gult tegel på båda ställena
7. När är du fö
dd? - 12 april 1992
8. Klass? - Bergatrollet <3
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag?
10. Något jobb? - så arbetslös man kan bli
11. När ska du sova ikväll? - när Frida tillåter mig :D
13. Duschat idag? - Innan jag gick till bussen för att åka till skolan
14. Kramat någon idag? - Sandra
15. Pussat någon idag? - nej :c
16. Vad har du ätit idag? - ett päron
17. Dagens klädsel? - jättestora mjukisbrallor, ett linne och tshirten med gubben med självlysande ögon!
19. Dagens sötnos? - jag själv, jag är så jävla gullig :)
20. Dagens roligaste? - Hm, ingenting tror jag.
21. Har du många vänner? - ja det tycker jag
22. Hur många har du kysst? - Tappade räkningen för länge sen, för många för att hålla koll
23. Vem kramade du senast? - Sandra
24. Hur många vill du ha sex med? - Men vad är det för jävla fråga?
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - Uhm, runt 15 kanske
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - Jag vet inte, en kanske?
27. Har du pojk-/flickvän? - nepp!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Emelie
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ida, "haha! Klart! Du blir den första som får veta ;) Kommer säkert göra bort mig som vanligt! hahahaha ;)"

FAVORIT:
31. Film? -
Män som hatar kvinnor, Den gröna milen, American History X.
32. Låt? - Har ingen direkt favorit, men Give into me och Jag skrattar idag spelar en hel del just nu
33. Mat? - taaaaaaaacos
34. Dryck? - CIIIIIIDER
37. Stad? - Stora huvudstaden skulle jag tro, jaa
38. Land? - Min säng
39. Ämne i skolan? - alla mediaämnen
40. År? - 08/09

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Joel, pratade med han för en halv sekund sedan
42. Personen du kysste? - Pippi långstrumpan
43. Gången du spydde? - Någongång i somras, kommer inte ihåg när
44. Gången du grät? - inatt
45. Pizzan du åt? - kebabpizza
46. Gången du var i göteborg? - för 7856923984 år sen ungefär
47. Gången du var i stockholm? - två veckor sen
48. Gången du var full? - lördags :)
49. Gången du var hög? - aldrig vart, vill aldrig vara
50. Personen som såg dig gråta? - pappa tror jag

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
svart
52. Hund eller katt? - kan inte välja
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ligga hemma och mysa först, sen ut och festa, sen fortsätta mysa när man kommer hem?
54. Tv-spel eller datorspel? - TVSPEL
55. Singel eller upptagen? - Just nu singel, annars vill jag ha ett förhållande
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Qx
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - BB
60. Svart hår eller blont? - Beror på personens utseende
61. Blåa ögon eller bruna? - BRUUUUUUNA
62. Choklad eller lakrits? - Choklad <3
63. Göteborg eller stockholm? - som sagt inte vart i gbg sen jag va liten så vet inte
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - Varannan gång
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - vad är det för idé att älska någon som inte älskar en tillbaks, eller att bli älskad av någon som man själv inte älskar?
69. Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
älskar många på olika sätt
71. Personer du hatar? - vet inte om jag riktigt hatar någon
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ofta man räknar det?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - fortfarande runt 15 kanske
74. Glassar du ätit på en dag? - jättemånga! gör inget annat när jag bor hos mormor på somrarna
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - PRIIIIIIIIIIIIIIIDE
76. Gånger du haft minnesluckor? - Haha alldeles föööööör många
77. Piercingar har du har? - 9 st
78. Personer du saknar just nu? - 2 st
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Sådär "jag-vill-inte-leva-längra-alls-brustit" 1 gång,
sen brustit brustit ett antal gånger med tanke på hur jag och Lollo höll på förr, haha!

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
En mysig tjej
81. Ska du träffa imorgon? - Frida eftersom jag ska sova hos henne inatt, hela min klass i skolan,
vääät inte
82. sjöng du senast för? - min lillebror :D
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Matilda just nu :*
84. Spelade du tv-spel med senast? - Frallan! Eller ja spelade och spelade, dog mest!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Vem som helst som är kramgo, bara jag
kommer bort härifrån :(
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mig själv
87. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar att dö
89. Vill du sova brevid inatt? - Frida :*

VAD:
90. Gör dig glad? -
Alkohol, sex, vännerna, komplimanger och uppvaktningar
91. Gör dig ledsen? - så gott som allt
92. Vad vill du helst göra nu? - dricka, röka, knulla och sova <3
93. Önskar du att du slapp göra? - sitta här i skolan och ha ångest som ett as
94. Vill du ha nu? - sex
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, systemkamera, utlandsresa. GE MIG?!
96. Längtar du till? - tills jag slutar
97. Tycker du om dina betyg? - skulle lika gärna kunna elda upp dom
98. Ångrar du i ditt liv? - tänker jag inte skriva här
100. Är det värsta som har hänt dig? - har inte ni med att göra
101. Har hänt dig som du aldrig trodde skulle hända? - Att det tog slut mellan mig och Hannah



Kommentarer
Postat av: louise

haha vi var helt cp..<3

2009-09-09 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0