10 september


Va med Ida fram tills 20 över 4 igår, sen gick jag raka vägen hem och
la mig i sängen och somnade helt seriöst på två röda!
Låg och sov i flera timmar för att sedan äta middag och lägga mig i
sängen igen.   Och inte nog med det så sov jag precis hela jävla natten
också och vaknade inte en endaste gång.

Hela dagen idag har jag vart som en jävla zombie.
Såfort jag har satt mig ner och slappnat av har jag kännt hur ögonlocken
bara blir tyngre och tyngre för varje sekund som går.
Det är inte ens roligt, jag är verkligen sådär jobbigt jävla trött hela
jävla tiden, skulle kunna sova jämt och ständigt och hur länge som helst :(
Som idag, jag vet inte huuuuur många gånger som jag somnade till på
lektionerna och vaknade av att jag rök till när huvudet ramlade framåt.
Och på bussen hem ifrån skolan fick jag verkligen anstränga mig för att
inte stänga ögonen, för dom ville verkligen ihop mer än allting annat.
Vad är det för fel på mig ?!

Har iallafall vart med Hannah hela dagen idag :)
Mötte henne på stan när hon hade slutat skolan, stod och pratade lite med
Moa ett tag innan vi sa hejdå till henne och gick några varv runt centrum
för att hitta ett par nya skor åt mig. Efter ett tag började Hannah tröttna på
mitt jävla velande och jag började bli irriterad på min beslutsångest så då
fick det bli ett par helt vanliga svarta converse.

Gick hem till mig, riggade pipan, rökte lite medans vi tittade på gårdagens
avsnitt av Idol, gick och köpte fetaste godispåsen, kollade på Andra Avenyn,
kollade på dagens Idol-avsnitt, åt godis, hade vattenkrig och tröck ner isbitar
i varandras kläder, åt lite mer godis.
Sen har vi bara legat i sängen och pratat jättemycke och kollat på jättemånga
avsnitt av "Scared".  

Nu är klockan 00:12 och hon gick för bara kanske en kvart sen!
Jag är så trött så jag knappt ser vad jag skriver längre, fast det är ju dock
inge ovanligt nu för tiden för min del .. 
EEEEEEH, whatevaaaah,  nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp
imorgon för att ta mig till skolan och plågas i 7 timmar och sedan träffa Hannah igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0