11 september


Jag börjar seriöst bli jättesjuk.
Fryser som fan, nyser verkligen hela tiden, kan inte andas
genom näsan, är lite smått hes och har jätteont i halsen :(
Det är synd om mig ...........

Har mediaproduktion just nu,  är jääääättetråkigt och ingen
orkar ens jobba längre. Läraren har tillochmed gått.
Bara en timme kvar, sen slutar vi, och då ska jag åka hem
och leka lite med Hannah igen :)  Får se vad vi hittar på,
blir antagligen en heldag/kväll i sängen framför tv:n  med
tanke på att jag är rätt så jättehängig.

Did you ever lose yourself to get what you want? 
Did you ever get on a ride and wanna get off?
Did you ever push away the ones you should've held close?
Did you ever let go, did you ever not know?


Kommentarer
Postat av: Alex

Du citerar "min" låt, Bet on it med Troy såg ja...

2009-09-11 @ 16:59:54
URL: http://www.nogg.se/xla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0