12 september


Hjärtklappning.

Mitt hjärta slår så hårt så det syns på utsidan.
Jag lovar att det kommer hoppa ut när som helst.

Andningssvårigheter.
Jag kan inte kontrollera mina andetag,
hyperventilerar och kipar efter luft.

Förvirring.
Jag vet inte alls vad jag ska tro om någonting.
Kan inte ens lita på mig själv längre.

Ångestfylld till tusen, panikslagen och livrädd.

Ångesten står mig ansikte mot ansikte och hotar
och jag har ingen stans att ta vägen, finns ingen
stig kvar som böjer undan och tar mig härifrån.

Jag vet inte själv vad jag tänker,
Jag vet inte själv vad jag tycker,
Jag vet inte själv vad jag ska tro.

För tillfället är jag helt jävla tom, helt jävla borta & helt jävla apatisk.
Så förlåt för min osocialitet, men jag orkar verkligen inte vara i kontakt
med folk just nu. Ta inte illa upp när jag inte svarar/hör av mig,
bara jag som måste ha lite tid för mig själv.



Har iallafall haft en helmysig heldag med pappa idag -v-
Vart på Coffeehouse By George och ätit varma mackor
och cheescake med en Latte Snickers till, gått runt och kollat
på jeans, hyrt tre filmer och köpt godis, åkt bil en sväng
och nu är han och köper kinamat som vi ska äta till den
andra filmen för idag som vi ska börja titta på snart.

Nu ska jag fortsätta spela Farmville tills han kommer tillbaks igen!
pussssheido så länge.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0