16 september


Åkte till Greta igårkväll och sov där.
Låg i sängen precis hela jävla tiden och bara slappade och tittade på tv
och självklart L-word! Jag vet inte riktigt när jag somnade, men tror att
den va runt halv 4 eller nått sånt.  Vaknade till hela tiden och somnade om
igen, men när klockan va 06:15 och jag än en gång vaknade så gick det
inte längre. Låg där på madrassen i 45 min och väntade på att klockan skulle
ringa för att sedan fixa mig, säga hejdå till Greta och bege mig mot skolan.

Hade bara Naturkunskap och slutade vid halv 12, åt lunch med Matilda
och Isabelle och åkte sen raka vägen hem.
Nu ska jag snart bege mig upp på mitt rum för att packa om väskan
och sen röra mig mot bussen för att åka till valbo med Frida och sen sova
hos bruden. Awesomeness, jag vet någon som kommer lägga sig tidigt iaf.

Aldrig förr har jag känt mig så motbjudande och värdelös,
jag ligger på dammråtternas nivå ..


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0