20 september


Gårdagen spenderades hemma hos Pippi med några trevliga
personer, singstar, musik och dans, och självklart alkohol.
Sen vart det utgång för dom flesta så jag, Frida och Frallan
fick roa oss på annat sätt, vilket blev att sitta i hennes bli och
dricka för min och Fridas del, medans Frallan körde runt oss.

Idag har jag vart med Greta hela dagen.
ÅKte ner på stan och fikade med mamma, Anders, Tim och Olivia, gick
och hyrde filmer och mötte på Greta för att sedan ta bussen hem till mig.
Sedan har vi fått tiden att gå genom att spela kort, kolla på flera styckna
avsnitt av L-word, pratat, ätit grillat och typ bara vart.




Jag skrämmer mig själv just nu, jag har blivit jättekonstig.
När jag är med folk så har jag nästan ingenting att säga! Jag kommer
inte på ett skit, jag tänker tänker och verkligen tänker efter och
försöker att komma på nått att prata om men det går inte alls! När
den/dom andra pratar med mig vet jag inte ens vad jag ska svara, jag
blir helt ställd och måste verkligen anstränga mig för att få fram ett svar,
som oftast bara blir något i stil med "varför det?", "haha", "bra där", och
sånnadär helt ovärda utfyllnadsord .. SÅ JÄÄÄÄVLA PINSAMT! Jag skämms
över mig.  Det största delen av tiden jag spenderar med någon består av
pinsamt jävla äcklig tystnad.

Jag vill bara må bättre snart någon gång så jag kan få tillbaks
min sociala kompetens (Kan man säga så?)
Jag vill gå tillbaks till att vara den jag brukar vara, till mig själv.
I vanliga fall brukar jag alltid ha något att prata om, skämtar
så ofta jag får chansen och är nästan aldrig tyst.
Varför kan jag inte få återgå till det för?

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0