23 september


Inatt drömde jag att jag blödde näsblod, och inte bara lite näsblod
heller utan det bara forsade ut. Vad jag än gjorde och vart jag än
gick så gjorde jag illa mig på nått sätt och började blöda.
Jag va panikslagen och rädd hela drömmen och sprang bara omkring
och visste inte vad jag skulle göra för att få det att sluta.

Igårnatt så drömde jag att det hände mig massa psykogrejer och
jag gick vilse för att sedan hamna i en lokal med samma gamla bruna
hörnsoffor som vi hade hemma hos mamma för jättemånga år sen.
Jag skulle vara med Greta men hon dissade mig, och sen helt plötsligt
kommer hon in i lokalen och är med någon familj och massa småbarn,
hon går och bär ett litet barn i famnen.
Men själva grejen som jag ville berätta om va att hon va täckt av
blodiglar. Över hela hennes kropp, under hennes hud, så kröp tusentals
jättestora skitvidriga blodiglar omkring.
Dom lämna värsta ränderna, stora röda ärr, efter sig där dom hade gott
och blablabla, massa grejer. Och varje gång som dom rörde på sig så
skrek Greta till för det gjorde ont och hon hade fullt med småsår
överallt för dom hade tuggat på henne.  Sen de sista som hände va
att en jättestor va påväg ut ur huden så hennes kind började spricka
och det bara sprutade blod, och så ser man hur ett svart äckligt slemmigt
huvud kommer ut mitt bland allt, och Greta skrek helt hysteriskt och
det va då jag vaknade.

Båda två drömmarna handlade om massa massa blod, båda två drömmarna
handlade om att vi gjorde illa oss över hela kroppen hela tiden, och hade ont.
Vad är grejen med det? Betyder det nått?
jävligt obehagligt har det vart iallafall.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0