27 september


Min klocka ringer om en timme och 40 minuter och jag har inte
sovit en endaste sekund på hela natten.
Är inte ens trött längre, kan inte ens ligga stilla i sängen längre.
Någonting säger mig att det kommer bli en låååååååång dag imorgon ..

Passar väl på att berätta lite om min helg nu när jag ändå sitter här
och skriver av mig lite.
I fredags så ringe Ida och tjatade på mig att följa med på "fest" på
kvällen, efter ett 40 min långt samtal och lite velande så sa jag tillslut
ja, och en timme senare satt jag på bussen påväg hem till henne.
Blev bjuden på kladdkaka och glass och sjöng lite singstar innan vi
blev upphämtade av Frallan och skjutsade till stan. Mötte upp Hannah
och gick för att kolla på någon nollning, vet inte vilkas.
Träffade massa mer folk, och typ där började allting gå snett.
Sista timmarna, när alla hade dragit, så hade jag och Hannah ingenting
att göra så vi blev kvar i bollan ett tag och roade oss med att verkligen
leka i lekparken och dricka upp all vår dricka. När klockan va typ 12
kanske, så va båda två jättepackade, jättetrötta och jättekalla så vi
bestämde oss för att gå hem till mig istället, och sen sov hon här.

I lördags så va jag på stan och åt med pappaCoffeehouse och sen
bjöd han mig på bio, Flickan som lekte med elden. Så jävla bra, jag
älskar den där serien eller vad man ska kalla de.
Iallafall, vid halv 12 när den slutade så skjutsade han mig till brynäs
där Hannah, Chris och Moa kom och mötte upp mig, sen blev det till
lokalen där Hannahs släckt hade fest. Åh, ord kan inte beskriva hur
mycket jag hade saknat dom! Och dom hade tydligen saknat mig också,
haha. Först kom Milly, Hannahs mamma, fram och kramade mig, sen
direkt efter kom Zack, hennes pappa, fram och kramade mig flera gånger
och berättade att han hade saknat mig och klappade mig på kinden.
Sen kom tillochmed Zacks bästa vän fram och kramade mig och frågade
vart jag hade vart någonstans för jag hade vart försvunnen så länge.
De sista som va kvar av kvällen gick åt till att dricka alkohol, flumma sönder,
träffa en ny vän och medlem i gänget, Mr.Garbagecan, fyllepromenera
till Polhem där Chris och Moa senare tog bussen hem.
Vid halv 3 kom jag och Hannah hem till mig, och sen sov hon här igen.

Och nu orkar jag inte skriva nå mer,
ska göra ett nytt försök till att sova.
Egentligen är det jättedumt för då kommer jag bara bli ännu tröttare
men samtidigt så kommer jag vara som ett levande lik om jag är uppe
hela natten och sen ska ta mig igenom en hel dag i skolan.

Och förövrigt så är mina fötter nästan blå för dom är så kalla och
mina fingrar ramlar av snart.
pusshej

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0