3 september


Idag efter skolan så åker jag hem för att packa, sen drar jag.
Såfort Frallan slutat jobbet så åker hon till Gävle för att hämta
upp mig, sen tar hon med sig mig hem till henne i Stockholm.
Fattar ni, hon åker hela vägen från Stockholm för att hämta mig,
och sen köra hela vägen tillbaks igen direkt efter! 
Hon är galen <3

Jag orkar inte vara kvar i Gävle,
jag orkar inte med att ha allt folk runtomkring mig,
jag orkar inte ha alla krav på mig.

Jag behöver få komma bort en stund, få lite tid för mig själv
och rensa mina tankar.  Bara vara och inte behöva bry sig om nått.
Jag mår inge bra alls just nu..

Jag har världens bästa storasyster, världens världens världens bästa!
Jag är så jävla glad för att jag har henne i mitt liv, ni anar inte hur
sjukt jävla mycke det betyder för mig, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Frallan

Du förtjänar de bästa lillen <3 <3 <3

2009-09-03 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0